Friday, September 23, 2016

Washington Nationals

Perjantai-iltana suunnattiin kohti Nationals park:ia, kattomaan hieman suurempaa pesisottelua ku missä olin isäntäperheen kanssa 4th of Julyn aikaan! Olin matkalla stadionille hyvissä ajoin, mutta metrossa sattui sellainen pieni hämminki että vieläkin mulle tuntemattomasta syystä metrovaunu, jossa olin, oli aivan myöhässä, ja oltiin kahden pysäkin välillä seisahduksissa ainakin puoli tuntia. Oltiin aiemmin sovittu, että tavataan tietyllä metrouloskäynnillä tiettyyn aikaan. No, aikarajat paukku ja laitoin meidän ohjaajalle viestiä että menkää vaan edeltä, etin teidät sitte ku pääsen sisälle. Pienistä kommunikaatiokatkoksista johtuen minä lähdin stadionille (koska en nähnyt kumpi ulkoskäynti on oikea, kun oli niin paljon porukkaa) vaikka muu porukka odotti vielä metrolla. Liikennettä ohjannut poliisikin yritti auttaa mua oikeaan suuntaan, mutten meinannut uskoa kun sehän oli pois päin stadionista! Jos vain olisin tiennyt, että mua ootettiin metrolla..!

Tässä muistona kuva, jonka laitoin Amandalle, jotta löydettäis mahollisesti toisemme..


Kuvitelkaa tämä määrä lähtemässä metroille!


 Kaiken kaikkiaan tuo Nationalsejen peli oli aivan uskomattoman mahtava, ja erilainen kokemus - ja niin, voittohan sitä tuli kotijoukkueelle! Jes! (Selfie ei ehkä onnistunut, mutta menköön nyt)

No comments:

Post a Comment